Главная » 2011 » Июнь » 30 » Allahşükür Paşazadə abort, süni mayalanma, orqan transplantasiyası və estetik əməliyyatlarla bağlı mövqeyini açıqlayıb
19:41 Allahşükür Paşazadə abort, süni mayalanma, orqan transplantasiyası və estetik əməliyyatlarla bağlı mövqeyini açıqlayıb |
"Ana rəhmində qərar tutan döl,
doqquz aylıq müddətin heç bir mərhələsində abort edilə bilməz, dinimiz
bunu haram sayır.
Abort etmək üçün heç bir səbəb, bəhanə gətirilməməlidir”. APA-nın məlumatına görə, bunu Qafqaz
Müsəlmanları İdarəsinin (QMİ) sədri Şeyxülislam Allahşükür Paşazadə
Səhiyyə Nazirliyinin "Tibb” qəzetinə müsahibəsində deyib. O bildirib ki,
İslam alimləri birmənalı olaraq nütfənin ana bətnində qərarlaşmasından
sonra onu məhv etməyi, ana bətnindən xaric edilməsini qadağan edirlər:
"Bu mövzuda dinimizdə üzrlü səbəb yalnız ananın həyatının təhlükədə
olmasıdır ki, bu xüsusda uşağın cisminə ruh daxil olmazdan qabaq onu
saldırmağa icazə verilir. Əgər uşağın cisminə ruh daxil olubsa, yəni
dörd aylıqdırsa, heç bir təqdirdə icazə yoxdur. Sonrakı aylarda əgər
hamiləliyin davam etməsi həm ana, həm də bətndə olan körpə üçün
təhlükəli olarsa və uşağın xilas olunması heç cür mümkün olmazsa, bu
halda ananın xilas edilməsinə, uşağın abort olunmasına icazə verilir”.
A. Paşazadə əlavə edib ki, cahilliyə, yəni İslamdan əvvəlki dövrdə qız
uşaqlarının diri-diri torpağa gömülməsi kimi Allah tərəfindən
bəyənilməyən bir əməlin indi selektiv abortlar şəklində həyata
keçirilməsi böyük günahdır: "İnsanların əksəriyyəti bu cinayətlərin
fərqinə varmırlar. Bunun qarşısının alınması üçün ciddi tədbirlər həyata
keçirilməlidir”.
QMİ sədri "Ailə planlaşdırılması və reproduktiv sağlamlıq haqqında”
qanun layihəsi barədə də danışıb: "Bu qanunda məni narahat edən məqamlar
dini və milli-mənəvi dəyərlərlə bir araya sığmayan məsələlərlə bağlı
idi. Belə ki, ailə ən mühüm ictimai dəyər olmaqla yanaşı, Allahın bizə
bəxş etdiyi böyük nemətlərdəndir. Ailənin sağlamlığı ilə yanaşı, onun
təməlində halallığın qorunması ümdə məsələlərdəndir. Süni mayalanma
məsələsi ilə bağlı birmənalı fikrimi bir neçə dəfə bildirmişəm, indi də
təkrar edirəm: ailənin övladı yalnız öz qanuni, halal atasından
mayalanmalıdır. Belə olan halda, övladın bu və ya digər səbəbdən təbii
yolla mayalanması ərsəyə gəlməyən ailələrdə tibbin köməyindən
yararlanmaq olar. Fəqət, halal atanın dölünü qadının bətninə qoymaq
olar, başqa kişinin dölü haramdır. Bu, Allahın buyurduğu vacib şərtdir,
əks təqdirdə, zatı bilinməyən övlad dünyaya gələr və bu haramdır. Elm və
onun nailiyyətlərindən sui-istifadə etmək, dini-əxlaqi sərhədləri,
mənəvi hüdudları aşmaq olmaz. Bunun çox fəsadlı nəticələri ola bilər.
Allah-Təalanın insana bəxş etdiyi idrak sayəsində elm inkişaf edir və
onun nəticələrindən insanların nəfinə istifadə olunması çox önəmlidir.
Lakin Allah-Təala hər bir məsələdə hədd qoyub - bu da insanın mənafeyi
baxımından qərar verilib. Bu həddi aşanlar xeyir görə bilməzlər.
Düşünürəm ki, hörmətli millət vəkillərimiz milli kimliyimizin qorunması
baxımından böyük önəm kəsb edən bu qanun layihəsinin müzakirələri və
qəbulu zamanı vurğuladığım məqamları nəzərdən qaçırmayacaq və mükəmməl
bir qanun qəbul etməyə müvəffəq olacaqlar”.
O, orqan transplantasiyası ilə bağlı danışarkən isə bildirib ki, ölüdən
orqan nəql edildiyi kimi, yaşayandan da orqan nəql oluna bilər:
"Əlbəttə, burada mühüm şərtlər mövcuddur. Ölüdən ediləcək orqan nəqlinin
caiz ola bilməsi üçün xəstəyə orqan nəqlindən başqa çarə tapılmadığı
barədə səlahiyyətli tibb işçilərinin qərar vermələri, xəstənin bu nəqllə
sağalacağı barədə qənaət sahibi olmaları gərəkdir. Bundan əlavə,
ölümündən əvvəl, qəfil ölüm deyilsə, xəstənin özünün, ölümündən sonra
isə varislərinin orqanın transplantasiyasına icazə vermələri mümkündür.
Habelə orqan nəqli nəyinsə müqabilində qarşılıqlı razılaşma əsasında
həyata keçirilə bilər. Yaşayan insandan nəql ediləcək orqanla bağlı
şərtlərə gəlincə, orqanı öz istəyi ilə hədiyyə edəcək insanın
transplantasiyadan sonra sağlamlığına zərər gəlməyəcəyi barədə
həkimlərin qəti fikirləri olmalıdır”.
A. Paşazadə estetik əməliyyatlar mövzusunda da danışıb və deyib ki,
insan Allah-Təala tərəfindən xəlq olunduğu görkəmi dəyişməyə meyl
etməməlidir: "Estetik əməliyyatla hər hansı əzanın şəklini dəyişdirmək
olar. Ümumiyyətlə, bu və ya digər əzanın quruluşu insanın həyat tərzini
çətinləşdirirsə, onun sağlamlığına zərər verir, cəmiyyətə
qaynayıb-qarışmasına əngəl olursa, əmək qabiliyyətini məhdudlaşdırırsa
və ya gözəl görünməkdən ötrü estetik cərrahiyyə əməliyyatı etmək
istəyirsə, bu zaman tibb elminin imkanlarından istifadə etməklə
qüsurları aradan qaldırmağa icazə var. Tibb mütəxəssisləri tərəfindən
təminat verildiyi halda və həyati təhlükə yoxsa, şəriət estetik
əməliyyatları qadağan etmir”.
Şeyxülislam ailə üzvlərindən iki nəfərin - qızlarının tibb sahəsinin
işçisi olduğunu da bildirib.
|
Просмотров: 271 |
Добавил: apacenub
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
Statistika
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0
|